dissabte, 12 d’abril del 2008

Per estar en forma...l'esport és important.

Per anar posant-me a punt per participar en la propera XIV Pedalada de Muntanya de Cabrils, del 27 d'abril, que organitza la Secció Ciclista La Concòrdia , a la que encoratjo i felicito per l'esforç i els detalls que cuiden per assolir una vegada més amb èxit la seva celebració, vaig sortint sovint cada cap de setmana amb bici. Tant avui com dissabte passat vaig agafant forma fent la ruta enomenada "mar i muntanya". Una sortida des de Cabrils cap a Vilassar de Mar, vorejo el mar fins arribar a la riera de Teià i d'allà m'enfilo fins arribar al capdamunt de la carena per arribar al mirador de Teià i anar cap a St. Mateu on pels corriols es pot observar una panoràmica i vistes extraordinàries, enclavades dins del Parc Serralada Litoral. De la mateixa ermita continuo fins la Masia de Can Boquet seguint el camí de la carena que em porta fins la Mútua i així arribar altre cop a Cabrils. Una sortida agradable per anar fent boca.


El matí del diumenge passat, per continuar la preparació, vaig baixar amb la bici al cotxe fins a Badalona per fer una ruta per Barcelona. Pràctica habitual, agradable i de pedalar constant.
Em vaig trobar dos esdeveniments que em van atraure; la Festa del Consum responsable, dedicat a tots als públics però en especial activitats per la mainada on m'hi vaig passejar una estona i per després continuar la meva ruta.

L'altre esdeveniment que em vaig trobar va ser la Cursa dels Bombers en la que m'hi vaig afegir seguint la ruta de 10qm , però amb bici i tot passejant, on em vaig trobar diferents participants de Cabrils i d'altres que no vaig veure però que segur que hi eren. Al arribar a la fi de la cursa, segueixo pels carrers de Barcelona fins arribar al Castell de Montjuic per tornar cap a Badalona a buscar el cotxe i concloure així el meu cap de setmana esportiu, que sovint, també hi combino algun que altre partit de futbol.